Me ha pasado lo mismo, la solución es hacer una desinstalación limpia de la app spotify. Sería:
- Open Spotify. In the app's settings (you can access them by going to Home and then tapping the gear icon in the top right corner), tap Storage then Delete Cache.
- Head to your device's Settings, then tap General.
- Tap iPhone Storage.
- Select Spotify from the list of apps.
- Tap Offload the app and confirm. This will delete the app but its documents data will be kept.
- Then tap Delete App and confirm. This action should delete any leftover documents and data.
- Once the app is deleted, press and hold the Side/Top button and either volume button until the power off slider appears.
- Drag the slider to turn your device completely off.
- After your device turns off, wait a couple of minutes.
- Press and hold the Top (or Side) button again until the display turns on.
- Switch your device back on and install Spotify from the App Store
Desvínculas el teléfono del coche, eliminas el coche del bluethooth y lo vuelves a vincular y ya debería aparecer, al menos a mi me ha funcionado.
Que sepáis que ayer llame a atención al cliente de conectdrive y me dicen que ya no hay aplicación debido a que spotify hace un año cambio la política de vinculación y no enlazaba pero que están trabajando en una actualización que lo solventará...vamos que se ve que el enlace da problemas y de ahí tantos fallos...solo queda que cuando vuelva a fallar/desaparecer hacer lo mismo, desinstalación limpia de la app y vincular de nuevo.
Espero que os sirva