£6 million, 12,440bhp, 26 car shoot-out feat. Chris Harris | Top Gear Magazine Speed Week 2021 13 oct 2021 Top Gear Bienvenido a la Speed Week 2021 de Top Gear: nuestra superestrella anual de todo lo que es rápido, divertido y un poco extraño sobre cuatro ruedas. ¿Qué coche nos hace sonreír más que cualquier otro este año? Es hora de averiguarlo. El mundo de la diversión y la rapidez es mucho más que escotillas y superdeportivos en estos días, por lo que la cosecha de este año es diversa. Y un poco loco. Tenemos un Ferrari híbrido de 1.000 CV junto con el súper serio Porsche 911 GT3. El coche deportivo más ligero que se pueda comprar, el 170R de Caterham, se batirá en duelo con un monstruo del Dakar de rally raid y un Mazda MX-5 en el estilo de los coches de F1 de la década de 1950. Tenemos muscle cars, supersaloons, una controvertida conversión de EV y todos ellos con una visera cautelosa: The Stig. Welcome to Top Gear’s 2021 Speed Week: our annual supertest of all that’s fast, fun and ever-so-slightly bizarre on four wheels. Which car makes us smile more than any other this year? Time to find out. The world of fun and fast is much more than hot hatches and supercars these days, so this year’s crop is diverse. And a little bit bonkers. We’ve got a 1,000bhp hybrid Ferrari alongside the super-serious Porsche 911 GT3. The lightest sports car money can buy – Caterham’s 170R – will duel a rally raid Dakar monster and a Mazda MX-5 in 1950s F1 car get-up. We’ve got muscle cars, supersaloons, a controversial EV conversion, and casting a wary visor over all of them: The Stig.
Chris Harris vs 2021’s Best Performance Cars | Top Gear Magazine Speed Week | Top Gear 17 oct 2021 Top Gear Desde Alfa hasta Zenvo y todo lo demás, incluido un Mini de £ 130k, un auto de Dakar real, un McLaren muy rápido, un Lamborghini loco y un Ferrari híbrido, esto es lo que sucede cuando desatas a Chris Harris y sus opiniones sobre la clase de 2021. adentro y prepárese para algunas tomas calientes. Para la Speed Week de la revista Top Gear de este año, por razones que no son del todo de nuestra propia creación, nuestra prueba anual de Auto del año de Perfmorance regresó por primera vez en nueve años a la pista de pruebas de Top Gear en la zona tropical de Dunsfold, y eso mereció un reconocimiento. . ¿Ir a lo grande o irse a casa? Fuimos a lo grande y nos fuimos a casa, reuniendo el grupo más grande de contendientes que hemos tenido - 26 en total, con 12,440 bhp entre ellos - para gran irritación de nuestras aseguradoras. From Alfa to Zenvo and everything in between, including a £130k Mini, an actual Dakar car, very fast McLaren, crazy Lamborghini and hybrid Ferrari, this is what happens when you unleash Chris Harris and his opinions on the class of 2021. So strap in and prepare for some hot takes. For this year’s Top Gear Magazine Speed Week, for reasons not entirely of our own making, our annual Perfmorance Car of the Year Test returned for the first time in nine years to the Top Gear test track in tropical Dunsfold, and that deserved recognition. Go big or go home? We went big and went home, assembling the largest group of contenders we’ve ever had – 26 in total, with 12,440bhp between them – much to the irritation of our insurers.
Speed Week Final Five | What is the best performance car of 2021? Winner announcement | Top Gear Oct 31, 2021 Top Gear Chopping 26 contenders from this year’s Top Gear Speed Week down to five was hard enough… now we have to pick a winner. But what will be this year’s Performance Car of The Year? It’s time for Top Gear Magazine’s Jack Rix to unleash the Ferrari SF90, Porsche GT3, Hyundai i20, BMW M3 and, er, a Peugeot 205 GTi on Exmoor.
curioso como dice que se pensaba que el STO iba a ser una basura y acaba diciendo que es el mejor lambo que ha conducido en los últimos diez años
Parece que ha dado sus frutos que Hyundai haya contratado a la gente de BMW y Motorsport, el i20N solo recibe buenas críticas... https://www.bmwfaq.org/threads/hyun...urgring-8-33-60-sport-auto-supertest.1019593/ Hyundai i20 N Performance | 8.33,60 min Nordschleife HOT LAP | sport auto Supertest 1 sept 2021 sport auto Car: Hyundai i20 N Performance; Driver: sport auto's Test Driver Christian Gebhardt; Track: Nordschleife; Laptime: 8.33,60 min; Tyre: Pirelli P Zero HN Supertest in sport auto 10/2021.
Video: BMW M3 entre los finalistas de la Speed Week de Top Gear 1 de noviembre de 2021 Top Gear celebró recientemente su concurso habitual Speed Week y comparó unos 26 coches en el proceso para descubrir cuál es el mejor en general. El objetivo principal aquí no era establecer qué coche puede simplemente ir más rápido en una pista, contrariamente a lo que muchos pueden creer. El objetivo principal aquí era averiguar qué coche era el mejor en general y eso incluye tanto las sesiones dentro como fuera de la pista. El BMW M3 fue uno de los competidores. No solo eso, sino que el nuevo M3 fue uno de los finalistas, un grupo de cinco autos con credenciales impecables. La lista final incluía modelos como el Ferrari SF90, por ejemplo, un hiperdeportivo con casi 1,000 HP y una configuración híbrida que probablemente haría volar a cualquier otro automóvil de esta lista en una carrera de resistencia directa. Luego estaba el nuevo Porsche 911 GT3. Esa es otra maravillosa pieza de ingeniería, el pináculo de los esfuerzos de Porsche para mejorar el chasis del 911 año tras año. Si bien estos dos pueden parecer fuera de este mundo, en comparación con un M3 normal, había otros dos, por decirlo así, desvalidos en el concurso. El primero fue un Peugeot 205 GTi modificado. Sí, sabemos que el automóvil no ha estado en producción durante más de 20 años, pero los chicos de la ingeniería de Tolman decidieron cambiar eso y crearon una nueva versión que aparentemente es tan buena que merece ser mencionada en el mismo concurso que el Ferrari SF90. Y, sin embargo, ninguno de estos autos ganó. El que más impresionó al jurado fue la creación de un ex ingeniero de BMW M: el Hyundai i20 N. Este hot hatch fue creado por Albert Biermann, el responsable de hacer que los productos Hyundai / Kia fueran dignos de ser incluidos en tales comparaciones. ¿Por qué? Bueno, para descubrir qué hace que el i20 N sea tan bueno, tendrás que ver el video a continuación. Video: BMW M3 among Top Gear’s Speed Week finalists November 1, 2021 Top Gear held their usual Speed Week contest recently and compared some 26 cars in the process, to find out which is best overall. The main goal here wasn’t to establish what car can simply go fastest around a track, contrary to what many may believe. The main goal here was to find out which car was the best overall and that includes both on and off the track sessions. The BMW M3 was one of the competitors. Not only that, but the new M3 was one of the finalists, a group of five cars with impeccable credentials. The final list included models like the Ferrari SF90, for example, a hypercar with almost 1,000 HP and a hibrid setup that would probably blow away any other car in this list in a straight up drag race. Then there was the brand new Porsche 911 GT3. That’s yet another marvelous piece of engineering, the pinnacle of Porsche’s efforts at improving the 911 chassis year after year. While these two might seem out of this world, compared to a normal M3, there were two other, underdogs if you will, in the contest. The first one was a modified Peugeot 205 GTi. Yes, we know that car hasn’t been in production for over 20 years but the guys from Tolman engineering decided to change that and created a new version that’s seemingly so good, it deserves to be mentioned in the same contest as the Ferrari SF90. And yet, none of these cars won. The one that impressed the jury the most was the creation of a former BMW M engineer: the Hyundai i20 N. This hot hatch was created by Albert Biermann, the man responsible for making the Hyundai/Kia products worthy of being included in such comparisons. Why? Well, in order to find out what makes the i20 N so good, you’ll have to watch the video below.
Chris Harris on... Best Cars of 2021 | Top Gear 24 Nov 2021 Top Gear The greatest cars of 2021? TG's Chris Harris talks Jack Rix through the cars that have impressed him the most over the past 11 months. From the Porsche 911 GT3 through to the Lamborghini Huracán STO from Sunday's show – the Ferrari SF90 Stradale and the McLaren 765LT. And the things that haven't impressed him? Well, you'll have to watch to find out.